۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۲, یکشنبه

وظیفه ما در انتخابات

درود مسیح خداوند بر تمامی برادران و خواهران ایماندار مسیحی در داخل و خارج از ایران. فیض و برکت پدر آسمانی را برای ایران و ایرانی خواستارم که لیاقت نجات و آزادی و بهترین ها را دارد.

مسائل و مشکلات ایران همیشه برای ما مهم بوده و هست. بسیاری از همکاران ما در شبکه هفت و کلیسای ایرانیان، محبت ویژه و دل خوبی برای ایران دارند. ما هیچ گاه نخواسته و نمی خواهیم که وارد فعالیت های سیاسی شویم ولی این به آن معنا نیست که از اخبار داخل ایران بی خبر باشیم و درباره آن اظهار نظر نکنیم. خدا محبت است، ما ایمان داران به مسیح خداوند بر طبق کلام، به همه حتی دشمنان خود محبت می کنیم و از خشونت، زندان، شکنجه و قتل بیزاریم، چون همه این ها از شریر است نه از خدا. همیشه برای ایران در دعا هستیم تا از ظلم و جفا آزاد شود و همه بتوانند آزادانه و طبق عقیده ای که دارند خدای خود را پرستش کنند. امروز ایران عزیز به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شود، در دولت آقای احمدی نژاد ما مسیحیان به شدت تحت ظلم و جفا بودیم، عده ای دستگیر و شکنجه و برخی نیز اعدام شدند، با این حال ما برای آقای احمدی نژاد همیشه در دعا بودیم تا مسیح قلبش را لمس کند.


طبق اخباری که از ایران می رسد، برخی از افرادی که برای رئیس جمهور شدن آمده اند، مسیحیان را دوست دارند و به آنها ظلم و ستم نمی کنند، سابقه آنها نیز همین موضوع را ثابت می کند. دوستان ما از ایران خبر دادند که آقای هاشمی رفسنجانی با شعار نجات ایران پا به عرصه انتخابات گذاشته و به اقلیت های دینی خصوصاً مسیحیان احترام ویژه ای می گذارد و به آنها برای پرستش خدا در کلیسا آزادی عمل کامل می دهد. لذا برای آزادی و نجات مسیحیان ایران، از همه ایمان داران داخل و خارج از ایران دعوت می کنم تا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و به آقای هاشمی رفسنجانی رأی دهند. امیدوارم با روی کار آمدن آقای هاشمی رفسنجانی، شرایط برای آزادی ایران فراهم شده و تخت پادشاهی مسیح در ایران بر پا شود.
در فیض و برکت مسیح
کشیش هرمز شریعت

هیچ نظری موجود نیست: